martes, 24 de outubro de 2017

ASÍ SON EU

GÚSTAME
A tortilla da miña avoa, o chcolate, o queixo derretido da pizza, as películas de Harry Potter, a escuma do colacao, escoitar música, os baños con escuma, escoitar o son da choiva, ver os relámpagos, ver películas en compañía, recebir mensaxes desa persoa especial, as persoas sinceras, pasar a tarde no local, ver o fútbol os sábados, o grupo de música Red Hot Chilli Peppers, o actor Channing Tattum, as películas de Will Smith, o último día de clases, os sorrisos, os piercings e as tatuaxes, o Barça, o olor dos rotuladores, os coches...

NON ME GUSTA
O tomate, o líquido dos chicles, os espárragos, os baños públicos, os dependentes bordes, as persoas con dobre personalidade, as mentiras, os piercings nas cellas, os pntalóns de pana, que chova cando me aliso o pelo, os políticos corruptos, as películas de Oeste, que me deixen en leído, o machismo, quedarme sen batería, a cor laranxa, os exames, os mosquitos, a bipolaridade...




Ningún comentario:

Publicar un comentario

MªVCITORIA MORENO